La veu dels centres: Treballem la coeducació als centres

El nou programa de La veu dels centres està dedicat en aquesta ocasió a explicar com es treballa la coeducació als centres educatius de la zona.

En la gravació intervenen la Montse Lluís, inspectora de centres de l’Alt Urgell i del Servei Educatiu; l’Àngels Peláez i dos alumnes del grup de 3r ESO de l’INS Aubenç d’Oliana; la Marisa Puy, tutora de 6è, junt amb una alumna de l’ESC Arnau Mir del Pla de Sant Tirs ( ZER Urgellet) i l’Alba González, psicòloga i formadora de la Cooperativa Coeducacció.

La coeducació als centres és una moda  o una necessitat? Antecedents, marc legal, formació del Departament, com s’aborda la coeducació a les aules, en quins aspectes incideix, quina valoració es fa, quina xarxa comarcal s’ha articulat per donar suport als centres… aquests i d’altres temes es tractaran en el programa que podeu escoltar en directe el dijous 18 a les 12.15h a Ràdioseu o recuperar-lo en els podcasts del programa.