Fotografia matemàtica

Els centres interessats a treballar les matemàtiques a partir de les imatges tenen diferents concursos de fotografia matemàtica, però cal destacar el web del Concurs de Fotografia Matemàtica d’ABEAM en el que poden participar alumnat de primària, secundària, batxillerat, escoles d’adults, FP i també per professorat i PAS.

Al seu web trobareu una gran selecció de fotografies i també propostes didàctiques fetes a partir d’algunes de les imatges. És un web que ens aporta idees molt lligades amb la dimensió de comunicació i representació.