“La veu dels centres” del mes de març

En aquesta ocasió, el programa comptarà amb la participació de professorat i alumnat de centres que participen en el Programa escoles verdes i de la responsable del programa a la demarcació de Lleida.

Què significa ser una “escola verda”, quines activitats es fan, com es coordinen a nivell de zona, quins canvis es volen aconseguir… Sobre aquestes qüestions, i d’altres relacionades amb el treball sobre desenvolupament sostenible que s’impulsa des dels centres, parlarem el dijous 19 de març a partir de les 12.15h a RàdioSeu.

Més informació sobre el programa