Celebrem el Dia Forestal Mundial

El divendres 20 de març, alumnes de cicle superior de primària  de les escoles Albert Vives, Pau Claris, La Valira, Castell-Ciutat i el col·legi La Salle de la Seu d’Urgell  celebraran al llarg del matí el Dia Mundial de l’Arbre a l’Horta del Valira.

Aquesta activitat del Pla Comarcal de Dinàmica educativa, impulsat des del CRP, compta amb el suport de diferents entitats comarcals que són les responsables de la plantada d’arbres i la planificació dels tallers que es realitzaran amb l’objectiu de sensibilitzar envers el respecte i coneixement de la natura.

El Dia Mundial de l’Arbre o Dia Forestal Mundial, va ser inicialment una recomanació del Congrés Forestal Mundial que es va celebrar a Roma el 1969. Aquesta recomanació va ser acceptada per l’Organització de Nacions Unides per a l’Agricultura i l’Alimentació (FAO) l’any 1971. A molts països el Dia de l’arbre s’utilitza per plantar arbres i organitzar activitats al voltant de la natura.