Jornada Ràdio, escola i comunitat.

El dimecres 24 de febrer i es farà, en format online, la Jornada  Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa.

Els objectius de la jornada, organitzada en el marc del Programa Tenim la Paraula del Departament  d’Educació conjuntament amb el Consell de l’Audiovisual de Catalunya, són:

• Reflexionar sobre l’ús de la ràdio com a eina pedagògica que facilita l’articulació d’espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics.
  • Conèixer en detall bones pràctiques que es poden replicar a altres comunitats educatives, i dialogar-hi.
  • Apropar eines, metodologies, reptes i noves potencialitats de la ràdio a l’escola en l’actual context.

INSCRIPCIÓ

Informació i programa de la jornada