Dia escolar de la No-violència i la Pau DENIP21

El dijous 28 de gener, en el marc del dia escolar de la No-violència i la Pau DENIP21, es realitzarà el webinar «Conviure per aprendre» per conèixer dinàmiques i experiències per crear espais amables i lliures de violència.

En la sessió participarà la Dra. Mònica Albertí amb la xerrada La pau s’aprèn! Enfocament restauratiu i comunicació no violenta, i amb un recull de 5 bones pràctiques a centre des del punt de vista de la convivència i la millora del clima escolar.

Enllaç perseguir el webinar

Per treballar el DENIP21, disposeu d’una PropostaDidàctica que permet entendre una mica millor la relació que existeix entre l’aigua i la pau i com podem evitar els conflictes per l’aigua.