Jocs Florals: finalistes fase comarcal

En la fase de quarts dels Jocs Florals Escolars d’aquest curs les obres premiades, que passaran a la fase de semifinals de Lleida són:

En Cicle Inicial, l’obra guanyadora és Un fantasma a la classe !!!” que correspon al grup  d’alumnes Marc Àgreda, Nouhaila Aouassar, Martín Bailon, Joel Barba, Natalia Buiça, Blai Costa, Remus Cucu, Noemí de Sousa, Adrià Gallego, Aaron García, Aran Santos, Pol Gómez, Lola Graell, Ares Guardia, Karim Hadouch, Núria Julià, Danna Londoño, Pol Mitjana, Hugo Monzón, Soukaina Ngadi, Luna Nuñez, Leyre Pérez, Alina Pereira, Thais Puerta, Aleix Pujantell, Clara Rodríguez i Michelle Terán  de l’Escola Mn. Albert Vives de la Seu d’Urgell.

En la categoria de Cicle superior el premi és per l’escrit titulat “La nena de l’assetjament” que correspon al grup  d’alumnes Júlia Hernández, Jade Postic, Rita García i  Diana Fernandes de l’Escola Mn. Albert Vives de la Seu d’Urgell.

Pel que fa a la categoria de conte audiovisual, l’obra seleccionada és “Baobab” realitzat pel grup d’alumnes Carmen Trillo, Albert Ruíz, Andreu Ramos, Carla Trillo, Ton Peñalver, Joan Vilanova, Llorenç Soldevila i Lluc Corominas  de l’escola Sant Esteve d’Alàs.

El jurat ha estat integrat per Isidre Domenjó (tècnic del Consell Comarcal Alt Urgell), Laura Ingla (INS Joan Brudieu),  Anna Naudí Segura (Escola Castell-ciutat), Anna Hernández i Isabel Rodríguez (SE Alt Urgell-Cerdanya).

Al web de l’escola Sant Esteve podeu veure l’stop motion que han presentat.