Finalistes Concurs Whatsapp relats 2022

La comissió organitzadora del concurs de WhatsApp relats 2022 fa públics els noms dels guanyadors/es i finalistes del concurs d’enguany.

L’enhorabona als premiats i premiades, una felicitació que fem extensiva a la totalitat de participants i als docents dels centres i direccions que s’han sumat a aquesta iniciativa, una proposta cultural pirinenca que travessa fronteres i que té en les llengües pròpies del territori (català i aranès) les eines de creació literària de la nostra joventut.

En aquesta 6a edició han participat 875 alumnes d’un total de 20 centres educatius de l’Alt Pirineu i Aran i Andorra. Dels instituts i col·legis inscrits enguany, 11 són de l’Alt Pirineu; i d’aquests, cinc de l’Alt Urgell: els instituts Joan Brudieu i la Valira de la Seu, el Col·legi La Salle de la Seu, la Unitat d’Escolarització Compartida urgellenca i l’Institut Escola d’Oliana. També hi han pres part els instituts Pere Borrell de Puigcerdà, Hug Roger III de Sort, Morelló d’Esterri d’Àneu i els centres de secundària de Tremp, la Pobla de Segur i el Pont de Suert. Els alumnes aranesos hi han pres part des de l’Institut Aran de Vielha.

D’Andorra, s’hi han sumat centres dels tres sistemes educatius del Principat: les escoles andorranes de segona ensenyança de Santa Coloma, Encamp i Ordino; els col·legis Mare Janer, Sant Ermengol i María Moliner, i el Lycée Comte de Foix en les seves branques General i Professional.

El concurs és impulsat i organitzat per l’Associació Llibre del Pirineu, el Servei Educatiu Alt Urgell-Cerdanya, el Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior del Govern d’Andorra, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i compta amb el suport de l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA).

Els microrelats guanyadors els podeu llegir en aquesta publicació digital.