Exposició “Homo Pirenensis”

El 5 de maig s’ha inaugurat l’exposició “Homo Pirenensis” a la Sala La Cuina de la Seu d’Urgell. Els treballs exposats s’han realitzat a diferents centres educatius i assistencials de la comarca i el tema que els ha inspirat està relacionat amb el Parc Natural Cadí-Moixeró i el Parc Natural de l’Alt Pirineu.

En la mostra d’art col·lectiu han participat les escoles de Tuixent, del Pla de Sant Tirs, de Castell-ciutat, d’Alàs i l’escola Pau Claris de la Seu d’Urgell junt amb el PTT i l’UEC  de la Seu d’Urgell.

La proposta, impulsada per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, ha comptat amb el suport dels dos parcs naturals del territori i del CRP Alt Urgell-Cerdanya, que ha inclòs pels docents participants una activitat en el seu PFZ.

L’exposició es podrà visitar en horari escolar concertant la visita fins al 31 de maig. L’horari públic és de dimecres a divendres, de les 17 h a les 20 h, i els dissabtes de 10 h a 14 h.