Concurs de Fotografia d’Arquitectura i Urbanisme 2022

El 5 de maig, a la Delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), s’han entregat els premis del Concurs de Fotografia d’Arquitectura i Urbanisme 2022 per als alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell,

El primer premi, escollit entre una quarantena de fotografies presentades, ha estat per a la fotografia “Moviment de l’aigua”, de l’alumna Naiara Pedescoll; el segon premi ha recaigut en la fotografia “Misteri”, de Rosa Rodríguez, i el tercer guardó ha estat per a “Vista al Passat”, d’Ariadna Bortoló.

L’entrega dels premis ha estat presidida pel delegat del COAC, Ricard Lobo. Aquesta activitat pertany al Pla comarcal de dinàmica educativa i està organitzada en col·laboració amb el CRP de l’Alt Urgell-Cerdanya.