Dia Dansa’t Pirineu

El 14 d’abril s’ha celebrat a la Seu d’Urgell la primera edició del Dia Dansa’t Pirineu, amb la participació d’uns 220 alumnes de 9 centres educatius de l’Alt Urgell. Els centres han estat l’Escola Albert Vives, l’Escola Pau Claris i el Col·legi La Salle de la Seu d’Urgell; l’Escola Castell-Ciutat, de Castellciutat; l’Escola Rosa Campà, de Montferrer; l’Escola Sant Esteve d’Alàs, l’Escola de Tuixent, l’Escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs i l’Institut Escola d’Oliana.

L’Ivan Caro ha fet tallers de danses pirinenques durant els mesos de gener, febrer i març als centres i aquesta ha estat la festa de cloenda de l’edició d’enguany del projecte ‘Dansa’t’. La jornada s’ha iniciat amb un concert ofert pel músic urgellenc Arnau Obiols a la Sala de Sant Domènec.

La proposta, que ha anat a càrrec de l’Escola Folk del Pirineu, s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i compta amb la col·laboració de l’IDAPA, el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell.