Conferència 100tífiques per a l’alumnat d’ESO

El dia 11 de febrer és el Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència, i l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS Joan Brudieu i l’INS la Valira de la Seu d’Urgell l’han celebrat amb l’activitat 100tífiques,  assistint a una xerrada que es titula Alimento para el mundo, a càrrec de Denise Pamela Sánchez Oviedo.

La conferenciant primer ha fet una presentació personal, parlant de l’interès per la seva vocació científica i de les seves investigacions, experiments i llocs de treball.

També s’ha parlat dels  aliments en el món i a nivell europeu, de la qualitat dels aliments d’origen animal i la seva importància, de l’origen de les malalties vinculades a l’alimentació, de la qualitat de la carn, de la qualitat de la llet i els seus beneficis, de la manipulació  dels aliments, i s’ha terminat amb uns consells sobre els aliments.