Certamen de lectura en veu alta, semifinals Alt Urgell

El dijous 9 de març s’ha realitzat la semifinal comarcal del certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en Veu Alta a la Sala de Sant Domènec de la Seu d’Urgell. Al certamen ha participat alumnat lector de 13 centres educatius de primària i secundària.

El jurat estava format per Alba Orobitg, inspectora del Departament d’Educació; Teresa Vilaró, responsable del Consorci de Normalització lingüística de l’Alt Urgell, i Núria Salvadó, assessora LIC del Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya.

Els finalistes de cada categoria, que participaran el 20 d’abril en la final territorial per a la demarcació de Lleida, han estat:

– Grumets vermells: Ainara Pujantell Moliné de l’Escola Mn. Albert Vives
– Grumets verds: Martina Guerrero Coma de l’Escola Pau Claris
– Timoners: Juan Sebastián Cerdà Ortega del Col·legi la Salle
– Corsaris: Ona Perarnau Valls de l’Institut la Valira
– Tropa de corsaris: Andrea Cobo, Marcel Gómez i Roc Majoral de l’Institut Joan Brudieu.

L’activitat ha estat difosa per difrents mitjans de comunicació del territori com RàdioSeu i PirineusTV.