CdA i EdA, inscripcions curs 2023-24

Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA/EdA) són serveis educatius que treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge de l’alumnat oferint activitats didàctiques innovadores que ajudin a contribuir a l’aprofundiment de la formació competencial de l’alumne.

A l’Alt Urgell ofereix activitats l’Entorn d’Aprenentatge de Tuixent–Cadí-Moixeró, situat al Parc Natural del Cadí-Moixeró. Les seves propostes didàctiques s’orienten a l’estudi i descoberta dels ecosistemes de muntanya, dels seus recursos i la forma de viure d’aquests pobles, destacant la figura de les Trementinaires i la flora i la fauna més propera com a eix principal del nostre Entorn.

Inscripcions al curs 2023-2024. Calendari:

• Sol·licituds d’inscripció en període ordinari: del 2 al 31 de maig de 2023
  • Sol·licituds d’inscripció en període extraordinari: de l’1 de juny de 2023 a l’1 de juny de 2024
  • Assignació de les sol·licituds: del 7 al 29 de juny de 2023
  • Acceptació de l’assignació: del 30 de juny de 2023 al 12 de juliol de 2024