Aprofundiment en matemàtiques 23-24, inscripcions obertes

El CRP de l’Alt Urgell organitza per segon any l’activitat “Aprofundiment en Matemàtiques” i ja està obert el termini per fer les inscripcions.

Aquesta activitat té l’objectiu de proporcionar als estudiants de l’Alt Pirineu i Aran i Andorra a qui agraden les matemàtiques, un espai dins del propi territori on aprendre matemàtiques més enllà del currículum escolar.  A través de les sessions també es poden preparar per a la participació en concursos com les Proves Cangur i l’Olimpíada Matemàtica.

La formadora de l’activitat és la Gemma Bastardas, doctora en matemàtiques i professora de la UPC

El calendari de l’activitat és del 9 de novembre de 2023 al 14 de març de 2024 (Dia de   ), cada dijous lectiu de 18:00 a 20:00 h.

Les sessions presencials es realitzaran a la Seu d’Urgell (CRP de l’Alt Urgell-Cerdanya) i a Puigcerdà (Institut Pere Borrell) alternant-se les sessions. L’alumnat d’altres comarques i d’Andorra podran seguir-les telemàticament de forma síncrona.

Aquesta actuació es fa amb el suport de l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA)

L’alumnat interessat de l’Alt Pirineu i Aran i Andorra pot fer la inscripció omplint un formulari o contactant directament amb el CRP de l’Alt Urgell

Al vídeo següent el Lluc Hernàndez, de l’INS la Valira de la Seu d’Urgell, alumne de l’edició del curs passat ens explica la seva experiència. També podeu escoltar el programa de “La veu dels centres” que van dedicar a aquesta activitat.