La veu dels centres: “Aprofundiment en matemàtiques”

El programa ‘La veu dels centres’ de RàdioSeu, coordinat pel CRP de l’Alt Urgell i Cerdanya, ha donat a conèixer l’activitat  “Aprofundiment en matemàtiques” que es realitza durant tot el curs escolar en una sessió setmanal de dues hores amb el suport dIDAPA.

Han intervingut les responsables de l’activitat, Gemma Bastardas i  Isabel Lesmes, i representació de l’alumnat que hi participa: Lluc Hernàndez, de l’INS la Valira de la Seu d’Urgell, Berta Oms de l’INS Joan Brudieu de la Seu d’urgell i Rita Alonso de l’INS d’Aran de Vielha.

Enllaç al podcast