8M: Exposició “She deserves a street” English Time AE

Us convidem a l’exposició She deserves a street (Ella es mereix un carrer) que tindrà lloc a la Biblioteca Fages de Climent de Figueres amb motiu del 8M. L’equip de treball de l‘English Time, format per docents que representen centres de tot l’Alt Empordà, ha desenvolupat aquest projecte que té com a objectius:

• Descriure qui són les dones que tenen un carrer amb el seu nom i ubicar-lo a la població
  • Reduir la disparitat en el nombre de carrers que tenen nom de dones i d’homes en el nomenclàtor de Figueres i pobles veïns.

Aquest projecte s’ha realitzat en llengua anglesa amb l’alumnat de 3r d’ESO dels següents instituts: Cendrassos, Narcís Monturiol, Peralada, Vilafant, La Salle, Centre Escolar Empordà i l’IE El Bruel d’Empuriabrava, amb el suport del servei educatiu de l’Alt Empordà.

L’exposició restarà oberta a tothom fins a finals de mes.

Més informació a l’espai web