El missatge de les meduses

Les meduses són uns animals coneguts pel nostre alumnat i que els podem fer servir com desencadenant per treballar sobre el model “ésser viu” i també sobre problemàtiques mediambientals.

L’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) ha proporcionat al servei de préstec del Cesire el joc “El missatge de les meduses”. Aquest joc proposa diferents preguntes sobre les meduses classificades en quatre nivells de dificultat. Es pot utilitzar com a activitat de llançament de la proposta didàctica per identificar les idees prèvies de l’alumnat o com a activitat de tancament i d’avaluació final.

A part del joc, l’ICM-CSIC ha dissenyat el material complementari que trobareu en aquesta pàgina web on hi ha el joc descarregable i també el dossier del projecte.

Nivell educatiu: Ed. Primària i Secundària Obligatòria