• Dia: divendres, 25 de maig de 2018
  • Lloc: La Catequística, Figueres
  • Horari: d’11.00 a 14.00 h

Descripció: El divendres 25 de maig va tenir lloc l’acte de cloenda dels Clubs de lectura de Secundària, organitzat pel Seminari de professors de Clubs de Lectura de Secundària, amb el suport del Servei Educatiu de l’Alt Empordà. Aquest curs hi han participat uns 210 alumnes dels instituts INS Alexandre Deulofeu, INS El Pedró, INS Cendrassos, INS Olivar Gran, INS Illa de Rodes, INS Cap de Creus i INS Ramon Muntaner.

La trobada es va iniciar amb la conferència “Els meus amics: els llibres”, a càrrec de l’escriptora Maite Carranza, seguida d’un torn de paraula en què els alumnes van poder fer preguntes. La segona part de l’acte es va desenvolupar al Parc Bosc. Els alumnes es van distribuir en grups formats per estudiants de diferents centres, per dedicar una estona a intercanviar opinions i recomanacions sobre lectures, les dels respectius clubs de lectura o altres.

Els llibres de Maite Carranza llegits als instituts durant el curs van ser: Paraules emmetzinades, El desert de gel, El clan de la lloba, Camins de llibertat i La pel·lícula de la vida.

ENLLAÇ A LES FOTOS