Dia: divendres, 26 de maig de 2016

Lloc: La Catequística, Figueres

Horari: de 12 a 14 h

Descripció: El divendres 26 de maig va tenir lloc l’acte de cloenda dels Clubs de lectura de Secundària, organitzat pel Seminari de professors de Clubs de Lectura de Secundària, amb el suport del Servei Educatiu de l’Alt Empordà. Aquest curs hi han participat uns 200 alumnes dels instituts INS Alexandre Deulofeu, INS de Vilafant, INS El Pedró, INS Cendrassos, INS Olivar Gran, INS Illa de Rodes i INS Ramon Muntaner.

La trobada es va iniciar amb la conferència “Això d’escriure”, per part de la professora i escriptora Mercè Saurina, seguida d’un torn de paraula en què els alumnes van poder fer preguntes. La segona part de l’acte es va desenvolupar al Parc Bosc. Els alumnes es van distribuir en grups formats per estudiants de diferents centres, per dedicar una estona a intercanviar opinions i recomanacions sobre lectures, les dels respectius clubs de lectura o altres.