INS de la Jonquera

• Curs 2021-2022: Olga Tribulietx i Sara Beltran
  • Curs 2020-2021: Olga Tribulietx i Sara Beltran
  • Curs 2019-2020: Olga Tribulietx i Sara Beltran

Professorat acompanyant dins del centre: –

Olga Tribulietx i Sara Beltran

Introducció:

El Club de Lectura es va engegar el curs 2019-2020 amb uns 25 alumnes d’ESO (primer, segon i quart) i Batxillerat (primer), que van assistir regularment a les trobades, a la biblioteca del centre, un cop al mes aproximadament i en horari lectiu (al llarg d’una de les últimes quatre hores dels divendres). La iniciativa va tenir molt bona acollida entre l’alumnat i al llarg de tot el curs el nombre de participants es va mantenir estable, amb una llista d’espera d’aproximadament quatre alumnes i molt poques baixes.

El curs 2020-2021, a conseqüència de les mesures contra la covid-19, no podem fer les sessions del Club de Lectura presencials, així és que hem decidit que les xarxes socials seran les nostres aliades en aquesta nova etapa. Crearem booktrailers, ens convertirem en booktubers i comentarem les lectures a través d’Instagram i YouTube.

Vídeo de Google Docs

Projecte marc:

El Club de Lectura és una iniciativa que està relacionada amb el projecte de dinamització de la biblioteca escolar i amb l’assessorament del Seminari de Clubs de Lectura de l’Alt Empordà, que depèn del SEAE.

Calendari de sessions:

Per determinar