Portada

Lectura en veu alta

Quin goig que fa, veure tants nois i noies llegint en veu alta! Gràcies per acceptar el repte #acasallegimenveualta, l’edició confinada del certamen. I gràcies també als centres educatius i les famílies per donar-los suport! http://ow.ly/rzhp50zUsD3 Tot seguit els alumnes de l’Alt Empordà que hi han participat. @GEnciclopedia @educaciocat  

Lectura en veu alta Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut