Descripció del taller. Enllaç           Formadores: Marta Bolasell mbolasel@xtec.cat   M Antònia Solà  msola22@xtec.cat,
Â
Sessió 1,  14-03-2016
- Mòdul 1:  Decret. Un currÃculum que afavoreix l’assoliment de les competències.
Tasques pel 4 d’abril 2016:
- Un document per treballar amb el claustre l’expressió escrita, per fer la mateixa prà ctica que và rem fer amb matemà tiques.
- Lectura prèvia: La naturalesa de l’aprenentatge.
- Heu de portar un exemple d’unitat didà ctica que estigueu desenvolupant en el vostre centre.
Sessió 2,  4-04-2016
- Mòdul 2:  Metodologia.  L’alumne com a protagonista del seu aprenentatge
Tasques pel 18 d’abril 2016:
- Portar una activitat d’avaluació. La prà ctica consisteix en l’anà lisi d’una de les activitats d’avaluació que fem al nostre centre en contrast amb uns indicadors que orienten sobre algunes de les caracterÃstiques de les activitats que són útils per avaluar l’assoliment de les competències.
- Lectura prèvia: Avaluació formativa: què hi ha de nou? Una mirada des d’Anglaterra. Dra. Jane Jones, King’s College London
Sessió 3,  18-04-2016
- Mòdul 3:  Avaluació. Avaluar per aprendre
Â
Â
El currÃculum a l’escola i a l’aula