El currículum a l’escola i a l’aula

Descripció del taller. Enllaç                   Formadores: Marta Bolasell mbolasel@xtec.cat     M Antònia Solà msola22@xtec.cat,

Sessió 1,  14-03-2016
  • Mòdul 1:  Decret. Un currículum que afavoreix l’assoliment de les competències.

Tasques pel 4 d’abril 2016:

1. Un document per treballar amb el claustre l’expressió escrita, per fer la mateixa pràctica que vàrem fer amb matemàtiques.
  2. Lectura prèvia: La naturalesa de l’aprenentatge.
  3. Heu de portar un exemple d’unitat didàctica que estigueu desenvolupant en el vostre centre.

Sessió 2,  4-04-2016

• Mòdul 2:  Metodologia.  L’alumne com a protagonista del seu aprenentatge

Tasques pel 18 d’abril 2016:

1. Portar una activitat d’avaluació. La pràctica consisteix en l’anàlisi d’una de les activitats d’avaluació que fem al nostre centre en contrast amb uns indicadors que orienten sobre algunes de les característiques de les activitats que són útils per avaluar l’assoliment de les competències.
  2. Lectura prèvia: Avaluació formativa: què hi ha de nou? Una mirada des d’Anglaterra. Dra. Jane Jones, King’s College London
Sessió 3,  18-04-2016
  • Mòdul 3:  Avaluació. Avaluar per aprendre