Programes gratuïts de prevenció de violències/Bullying

Oberta la inscripció als programes gratuïts de prevenció de violències/Bullying de la fundació Barça. Curs 2024-2025

La fundació Barça ofereix programes de prevenció de violències/Bullying amb l’objectiu de millorarpel benestar i la convivència dels i les menors.

Programes gratuïts adreçats a les escoles de primària de Catalunya.

Ofereixen formació asíncrona per a tot el personal docent o no docent del centre dins un campus virtual (monitors de menjador, personal de secretaria…) a fi que tothom al voltant dels infants sigui un agent de protecció i promotor de la bona convivència.

Amb aquests programes es pot millorar la convivència a l’escola i aconseguir fomentar relacions positives entre els alumnes.

PROGRAMA ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES – 2a edició Descarregar dossier ESCOLA sense VIOLÈNCIES-INSCRIPCIÓ ESV 24-25 AQUÍ

PROGRAMA CONTRA EL BULLYING – 6a edició Descarregar programa contra el bullying

INSCRIPCIÓ PCB 24-25 AQUÍ