RESOLUCIÓ EDU/643/2024

RESOLUCIÓ EDU/643/2024, de 4 de març, per la qual s’aproven les directrius per a la realització de la prova d’avaluació de l’expressió oral de sisè curs de l’educació primària i de quart curs de l’educació secundària obligatòria i es convoca la prova per al curs 2023-2024.

“La prova d’avaluació de l’expressió oral en llengua catalana, en llengua castellana i en aranès de sisè curs de l’educació primària i de quart curs de l’educació secundària obligatòria consisteix en una avaluació interna que es podrà realitzar al llarg de l’any 2024, dissenyada per mesurar l’assoliment de l’expressió oral per part de l’alumnat i que ha de permetre caracteritzar, de manera precisa, la formació que ha de rebre tot l’alumnat, proporcionant-li una educació de qualitat i millorant el seu nivell educatiu. Una part dels centres educatius formaran part d’una avaluació mostral i seran requerits per a realitzar l’aplicació i l’avaluació de la prova en unes dates determinades”.

→Enllaç a la resolució.