Prevenció i detecció de l’assetjament i el ciberassetjament

S’ha publicat a l’espai Famílies del Departament d’Educació la guia Prevenció i detecció de l’assetjament i el ciberassetjament amb informació, recomanacions i eines per acompanyar a les famílies en la promoció de la convivència positiva, les relacions saludables i la gestió positiva dels conflictes. Així com recursos per detectar i acompanyar en aquests casos des de l’àmbit familiar.

En aquesta guia trobareu informació i recursos per saber què és l’assetjament i el ciberassetjament, com detectar si el vostre fill o filla en pateix i com podeu col·laborar per fer-hi front.

En el context familiar, la relació que teniu amb els vostres fills i la manera en què els eduqueu influeixen en les relacions que ells tenen amb els seus companys.

Davant situacions de conflicte relacionades amb la convivència escolar, les famílies podeu rebre assessorament de la Unitat de Suport a la Convivència Escolar (USCE)