El canvi climàtic a les escoles

La guia forma part del projecte Escoles Naturals pel Canvi, i té com a objectiu incorporar la comunitat educativa com a agent actiu en la lluita contra el canvi climàtic i impulsar i donar suport a l’acció climàtica a nivell local a través de les escoles.

Ana Belén García i Laura Benítez ©SEO/BirdLife

La guia pretén oferir als docents informació útil per elaborar i executar un pla d’adaptació al canvi climàtic als centres educatius, proposant accions de naturalització al pati per crear espais amb més biodiversitat i també actuacions que millorin la resiliència climàtica dels edificis. Així mateix, la guia vol proposar experiències pràctiques en l’àmbit de la biodiversitat i els efectes de l’escalfament global amb l’objectiu que puguin ser utilitzades com a eina educativa.