“comViure” per a Superar el Bullying

“comViure” nou recurs de @PDABullying de la mà de @EquipSEER per prevenir el #Bullying amb 2 curts realitzats per joves, proposta d’activitats i unitat didàctica per al professorat de 5è primària a 2n ESO.

l’educació emocional i un treball sensibilitzador a través d’eines de la creació audiovisual.

El programa “comViure” implica la creació audiovisual per part dels alumnes de secundària amb accions sensibilitzadores adreçades als de primària. Les primeres sessions es van dedicar a compartir conceptes bàsics d’educació emocional, fer sensibilització sobre el bullying. Entre les dinàmiques formatives realitzades, es va visualitzar el curtmetratge “Bruna”, que va servir de base per treballar els aspectes clau i preparar l’elaboració del storytelling i la redacció del guió.

Una vegada finalitzat el rodatge, els alumnes van redactar dues fitxes amb activitats didàctiques com a suport, per facilitar que els curts siguin una eina per a treballar el bullying a cicle superior de primària.

En aquest enllaç trobareu els vídeos i la resta de propostes didàctiques.