Informatiu MAIG 2021

INFORMATIU MAIG 2021

FORMACIÓ

Des del CESIRE el 28 d’abril comencen 5 formacions telemàtiques en format conferència en relació a diferents paisatges que hi ha al nostre país. Cada formació presentarà una maleta  que estarà en préstec a diferents CRP’s del nostre territori.
Les formacions són virtuals i independents cada una d’elles, és a dir et pots apuntar a un, dues,…. o a totes.

28/04/2021. Interpretem el paisatge d’alta muntanya. Inscripció

12/05/2021. Interpretem el paisatge de falles. Inscripció

19/05/2021. Interpretem el paisatge litoral. Inscripció

26/05/2021. Interpretem el paisatge fluvial. Inscripció

02/06/2021. Interpretem el paisatge càrstic. Inscripció

Qüestionari de sol·licitud de formació de docents curs 2021-22

Comissió del PFZ 27 maig 2021

RECURSOS
Selecció de 30 àlbums il·lustrats que han estat destacats durant l’any 2020 realitzada pel grup d’anàlisi sobre l’àlbum “Cadireta blava”.

Descarregueu-vos els 7 contes  per aprofundir en qüestions com la privacitat a la xarxa i la ciberseguretat. Estan pensats per a nens i nenes entre 6 i 12 anys.

Enllaç

eduCAC posa al vostre abast un ampli ventall de recursos per facilitar, i potenciar, que l’educació audiovisual entri a l’escola

• Unitats didàctiques per fomentar l’anàlisi crítica dels mitjans, centrades en informació, entreteniment, publicitat i bones pràctiques a internet.
  • Itineraris transversals per treballar valors a través dels materials didàctics.
  • Projectes d’aula per posar en pràctica els coneixements apresos i potenciar la producció audiovisual escolar.
  • Mòduls instrumentals de suport, per facilitar el desenvolupament de les activitats pràctiques.
CONCURSOS

Animeu-vos a participar en el concurs X(p)rimenta 2021!

Trobareu més informació a les bases, així com també el formulari de participació.

El termini s’acaba el dia 13 de maig de 2021

En el marc de la 39 edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el X Concurs escolar Còmic Barcelona.

Bases del concurs (PDF)

DINAMICA EDUCATIVA

Dia 28 de maig d’11h a 13h en modalitat on line

Si presenteu experiències teniu fins al dia 7 de maig

Teniu fins al dia 14 de maig per fer la inscripció del vostre grup-classe per assistir a la fira virtual com a visitants.

Web de Ciència al carrer

Student Awards 2021

La 8ª edició del concurs tindrà lloc el pròxim 17 de juny en un espai firal virtual que acollirà l’exposició i presentació dels projectes finalistes i la cerimònia de lliurament de premis.

US POT INTERESSAR!

El Departament d’Educació posa en marxa el nou web responsiu triaeducativa.gencat.cat. per conèixer l’oferta formativa postobligatòria.

Enllaç al vídeo promocional.

El 2 de maig amb motiu del Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, el Departament d’Educació proposa a la comunitat educativa realitzar alguna activitat relacionada amb aquesta problemàtica.
Pla les escoles lliures de violència

Presentació del Pla les escoles lliures de violències – YouTube

El 10 de maig s’obre el període d’inscripcions als Camps i Entorns d’Aprenentatge per al proper curs escolar 2020/21

Teniu tota la informació necessària per a realitzar la vostra inscripció aquí