Revistes

Alambique
Didàctica de les Ciències Experimentals. Reflexions, recursos i experiències per a l’educació primària i secundària (ESO i Batxillerat). Té com a objectiu proporcionar informació útil per a la pràctica docent i per a l’autoformació del professorat.

Àmbits de psicopedagogia
Psicopedagogia i educació. S’adreça a professionals de la psicologia educativa, psicopedagogs, mestres i professionals vinculats al món educatiu.
Articles d’accés lliure.

Articles
Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura. Té com a objectiu ser un instrument de formació permanent dels professionals de l’ensenyament de la llengua, un espai d’intercanvi i de coneixements, opinions, recerques i experiències.

Aula d’infantil
Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques d’educació infantil (primer i segon cicle)

Aula de innovación educativa
Didàctica general. Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques per a l’educació primària i secundària.

Aula de secundaria
Revista bimestral dirigida especialment al professorat de l’etapa de secundària. Aporta eines de tutoria i orientació, així com reflexions i recursos de didàctica.

Cavall Fort
Còmics, contes, articles, reportatges, jocs, propostes d’activitats… per a lectors de 9 a 15 anys.

CLIJ
Revista d’anàlisi de la literatura infantil i juvenil. Ofereix articles d’anàlisis sobre obres, autors, generes, animació a la lectura, ressenyes de novetats o llibres premiats i un apartat sobre autors i il·lustradors relativament novells.

Cuadernos de pedagogía
Revista mensual que ofereix tota l’actualitat del sector de l’ensenyament en forma d’experiències, articles d’opinió, entrevistes, reportatges, legislació, propostes innovadores i ressenyes bibliogràfiques.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>