Informatiu gener 2021

INFORMATIU GENER 2021
AGENDA FORMACIÓ

• La inscripció a les activitats del Pla de Formació de Zona del 2n torn es realitzarà del 8 al 19 de gener. La sol·licitud d’una plaça significa acceptar les condicions d’inscripció i tot allò que consta a la descripció de l’activitat en referència a dates, horaris, objectius, continguts, persones destinatàries i requisits d’acreditació.
  • Consulta d’assignacions, a partir del dissabte, 30 de gener de 2021
  • Pots consultar les activitats formatives al cercador d’activitats XTEC.

Nova publicació del Centre de Terminologia- TERMCAT

Diccionari de l’emergència climàtic

Nova publicació del  Departament d’EducacióOrientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a l’ESO
CONCURSOS
XXV edició

Prova cangur 2021 Societat Catalana de matemàtiques

Nova convocatòria del concurs,

Vídeo MAT, matemàtiques per respondre preguntes

CESIRE- àmbit de matemàtiques

Nova convocatòria del concurs Technovation Girls per part de l’Associació Espiral, Educació i Tecnologia, entitat ambaixadora del programa a Catalunya

14è Concurs “Joves i Mobilitat” 2020-2021 per promoure actituds que fomentin una mobilitat responsable. El Repte #14 EDICIÓ
és Protegits a l’escola, com protegim també la mobilitat del seu entorn?

[Bases del concurs]

US POT INTERESSAR!

Aprofundiment dels ODS a través d’un seguit de reptes STEAM.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/ODS... Inscripcions en aquest formulari abans del 8 de febrer 2021.

FER.Cat pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural als alumnes de primària, per tal de contribuir en un futur a afrontar dos dels reptes del món rural: evitar el despoblament i afavorir la diversificació econòmica. Més informació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *