VISITA A L’ESCOLA PINETONS DE RIPOLLET

Aprendre a conèixer. Aprendre a fer. Aprendre a viure junts a conviure. Aprendre a ser” . Jacques Delors

El passat dia 7 de març una trentena de mestres de la zona van visitar l’escola Pinetons de Ripollet. Una escola gran amb tres identitats pròpies.

Carles Gràcia i Gemma Núñez, director i cap d’estudis respectivament del centre, ens van acollir, guiar i explicar el seu projecte educatiu i els eixos vertebradors del seu projecte.

Préstec de llibres: el centre ens va obsequiar amb dos llibres que han editat sobre l’escola: Regorreguts. La vida a l’escola i Expressant horitzons. Els trobareu a la vostra disposició al Centre de Recursos.