Presentació

El Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí és un servei educatiu del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que ofereix als nois i noies de tots els centres educatius la possibilitat de realitzar una estada pedagògica en un indret de característiques singulars com és la Vall de Boí. Durant l’estada, l’alumnat realitzarà activitats pedagògiques en un entorn caracteritzat pel seu ric patrimoni natural, amb les les característiques d’un ambient d’alta muntanya, format per prats i boscos caducifolis al fons de la vall i boscos de coníferes i pastures en les seues parts més altes. També hi trobem un ric patrimoni cultural representat pel conjunt d’esglésies romàniques, declarat Patrimoni de la Humanitat l’any 2000, així com la festa de les falles, declarada també Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO l’any 2015.

Les activitats que oferim permeten estudiar interdisciplinàriament diferents aspectes del medi natural i del patrimoni cultural mitjançant l’observació, la descoberta de l’entorn i l’experimentació. Actualment oferim activitats adequades per als nivells educatius següents:

Ed. Infantil Ed. Primària ESO FP Batxillerat
Cicle inicial Cicle mitjà Cicle superior 1,2 3,4 Grau mitjà Grau superior
    A R R R R R R

R – Oferta especialment recomanable
A – Oferta adaptable o reduïda

1
Els camps d’aprenentatge són serveis educatius del Departament d’Educació que ofereixen al professorat i als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l’estudi i l’experimentació en un medi singular de Catalunya; s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, secundària, cicles formatius i batxillerat. Podeu trobar més informació a la web del Departament d’Ensenyament.