Allotjament grups estadants

Els grups que facin estada al CdA de l’Alt Berguedà s’allotgen a L’alberg la Sala, a 6 km de Guardiola de Berguedà. És una antiga masia reconvertida recentment per a fer funcions d’alberg. Està situada davant mateix de la serra del Catllaràs, apartada dels nucli urbans propers, enmig de boscos de pi roig i pinassa. La seva situació al vessant sud de la muntanya li permet tenir sol gairebé tot el dia.

La Fundació Pere Tarrés, que és l’entitat que gestiona l’alberg, posa a disposició del Camp d’Aprenentatge un total de 56 places (alumnes + mestres) durant el curs escolar per als grups escolars del CdA de l’Alt Berguedà. En cas que la vostra sol·licitud sobrepassi aquest nombre de places s’haurà de desdoblar el grup en dues tandes d’estada.

A l’alberg hi ha tres edificis amb habitacions, tots tres edificis s’han reformat recentment. Depenent del nombre d’alumnes del vostre grup us allotjareu en un o altre edifici. Podria donar-se el cas que un altre grup de la Fundació Pere Tarrés coincideixi amb vosaltres durant la vostra estada. Si és així, compartireu el menjador i les instal·lacions exteriors, però en cap cas, ni les activitats del Camp d’Aprenentatge ni les habitacions. També tindreu a la vostra disposició una sala interior per utilitzar durant les estones de lleure.

El Camp d’Aprenentatge posarà a disposició dels centres estadants un seguit de jocs d’exterior i d’interior, llibres de lectura i còmics, una taula de ping-pong, un equip de música, un ordinador i un projector.

Si voleu fer un cop d’ull a l’alberg de la Sala, podeu clicar als següents enllaços:

La Sala 360º_Exterior1

La Sala 360º_Exterior2

La Sala 360º_Menjador

Serveis

Organització i Funcionament

En aquest document podeu trobar indicacions, normes i consells relacionats amb l’allotjament:

Com arribar-hi

Per arribar a la casa de La Sala, on fareu l’estada, no cal entrar a Guardiola. S’ha de seguir uns 200 metres més, per la C-16, i agafar la sortida cap a La Pobla de Lillet. Al cap d’uns sis quilòmetres, a mà esquerra, es troba el trencant que porta a la casa.

Allotjament i manutenció

La Fundació Pere Tarrés és l’entitat gestora i responsable de la casa on fareu l’estada. El contracte el fareu directament amb la Fundació. Us l’enviaran a començaments de curs i haureu d’abonar una bestreta del 10% del cost, abans del 30 de setembre. En qualsevol reducció que superi el 10% de les places (pagament de la bestreta) caldrà pagar un 20% de l’import de les places no ocupades.

Els preus d’allotjament i manutenció són els mateixos per a tots els Camps d’Aprenentatge del Departament d’Ensenyament i els podeu trobar actualitzats a la pàgina d’inscripció de l’XTEC. Són els següents pel curs 2023-2024:

CENTRES EDUCATIUS DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA
CURS 2023-2024