Recomanem que telefoneu al 938220413 abans de venir

Certamen de Lectura en Veu Alta 2024

Dimecres 13 de març vam dur a terme la semifinal Berguedà-Solsonès del Certamen de Lectura en Veu Alta.
Volem agrair la participació dels 18 centres, 56 alumnes participants, alumnes suplents i famílies a aquest certamen i us felicitem per la bona feina feta. També… Llegeix més»

Eines per generar oportunitats davant les desigualtats

Proposta formativa vinculada al bloc Reset a les Desigualtats del Catàleg d’Activitats per a l’alumnat dels Centres Educatius de Secundària, per donar coneixements i eines al professorat en relació a les desigualtats socials i a les diversitats que es reflecteixen a les aules dels nostres centres.… Llegeix més»

Voluntariat per la lectura

T’agradaria ajudar a un infant en el seu procés lector?
Fes-te voluntari!
El programa es duu a terme amb un adult voluntari que acompanya en el procés lector un infant (que no té l’hàbit lector i/o no té un entorn que l’ajudi en el procés… Llegeix més»

XVI Jornada de programació i robòtica educatives

La jornada se celebrarà el pròxim dissabte 25 de maig del 2024 al Citilab de Cornellà de Llobregat, de 9.00 h a 17.00 hores.
L’agenda d’aquesta jornada inclourà tallers pràctics, activitats gamificades, ponències i una fira central d’exposició que reunirà empreses i experts destacats del sector.… Llegeix més»

Nou espai web del programa FAIG

FAIG (Fent per Aprendre, Imaginant Globalment) és un programa experimental de suport a la innovació en el que participen 150 centres educatius públics de Catalunya.
Els centres FAIG reben acompanyament, formació pedagògica, capacitació tecnològica i dotació d’equipaments per impulsar els eixos d’innovació.
FAIG dona suport a… Llegeix més»

La lectura literària de 0 a 18 anys: enregistraments i materials didàctics

Per tal d’acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula, el Departament d’Educació ha publicat tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària en tots els nivells educatius.
A continuació trobareu els diversos enllaços en els quals podeu recuperar les xerrades que es van fer en línia, les presentacions digitals i els materials didàctics associats.… Llegeix més»

Dia Pi 2024

El Dia Pi és una celebració anual de la constant matemàtica π (Pi). Es celebra el 14 de març (3/14 en format mes/dia) ja que els 3, 1 i 4 són els tres primers dígits significatius de π. A partir del 2020 l’UNESCO el declarà Dia internacional de les matemàtiques.… Llegeix més»

Any Estellés