Dia Escolar de les Matemàtiques – Dia Internacional de la dona matemàtica

En ocasió de l’aniversari del naixement de Pere Puig Adam, el MMACA celebren el dia escolar de les matemàtiques al Parc Can Mercader.

Des de 2018 és una doble celebració, ja que també s’homenatja Maryam Mirzakhani i se celebra el dia internacional de la dona matemàtica.

Com és habitual, el diumenge més proper a la data fan activitats a l’aire lliure per a totes les edats. Aquest any coincideix amb les eleccions al Parlament i el Palau Mercader estarà tancat, així que ho han avançat al 5 de maig.

Si veniu de lluny i voleu assegurar-vos l’accés a l’exposició, hi ha algunes places que podeu reservar amb antelació a http://tiquets.mmaca.cat. La resta són d’accés lliure segons aforament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *