Exposició Mirada Jove 2024

Dijous 18 d’abril vam fer la inauguració de l’exposició. Volem agrair l’alta participació a l’acte.

També un agraïment molt especial a tots els alumnes que han treballat perquè aquest acte i aquesta exposició fos una realitat, als docents implicats, i al suport de les famílies.

Tenim la gran sort de comptar amb l’empresa PAULIG que coordina i suporta econòmicament aquest projecte i també del coordinador artístic Toni Puig, l’ànima creativa.

L’acte d’inauguració va ser fantàstic! El temps va acompanyar, el Claustre estava ple, les obres musicals van amenitzar molt bé l’acte i l’exposició ben plena i amb obres molt esplèndides.

L’exposició es podrà visitar fins al 5 de maig, dissabtes i diumenges d’11 del matí a 2 del migdia i de 5 a 8 de la tarda.

També es poden fer visites amb alumnat en horari lectiu. Si hi esteu interessats envieu-nos un correu a crp-bergueda@xtec.cat.

Animeu-vos a visitar-la i a participar en la propera edició!