SANT JORDI A SANT ROC, 23 d’abril de 2024

Des de fa molts anys i en el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Roc, s’organitzen diverses activitats per celebrar Sant Jordi amb les escoles de Sant Roc.  En aquest enllaç podreu veure el programa de la diada. (pendent d’actualització)

• Matí:
    • Organització dels Jocs Florals de les escoles de Sant Roc. En els articles publicats a sota hi trobareu informació sobre la diada i els llibres dels darrers “Sant Jordi a les escoles de Sant Roc”, amb el recull de dibuixos i textos escrits pels nens i nenes del barri.
    • Activitats a la Biblioteca de Sant Roc
    • Espectacle: contacontes, lliurament de premis… a la plaça Sant Elies i al teatre Blas Infante
    • Paradetes al carrer: l’Ateneu de Sant Roc ofereix llibres i contes per a tothom
  • Tarda:
    • Organització de diferents actes a càrrec de les entitats, amb la col·laboració de l’Ajuntament

Les activitats s’organitzen conjuntament el Servei Educatiu, la Biblioteca de Sant Roc, la Regidoria de Cultura i l’Ateneu de Sant Roc.

Pensar la LIJ: la mirada dels joves i dels il·lustradors

XX Jornada Faristol: Crítica, anàlisi i mediació de la literatura Infantil i juvenil (LIJ) amb el lema Pensar la LIJ: La mirada dels joves i dels il·lustradors, serà el 24 de febrer a la Biblioteca Montserrat Abelló.
D’una banda, es vol escoltar la veu dels joves… Llegeix més»