Sant Jordi a Sant Roc 2023. Jocs Florals Escolars. Fem Haikus

Des de fa molts anys i en el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Roc, s’organitzen diverses activitats per celebrar Sant Jordi amb les escoles de Sant Roc. En aquest enllaç hi trobareu el programa de la diada.

De 9 a 12.30 h. Al Teatre Blas Infante. Espectacle Rumbesia i lliurament de premis dels Jocs Florals.

De 9.30 a 12 h. A la Biblioteca Sant Roc. La Llegenda de Sant Jordi a càrrec de Veus-Veus. Tallers: titelles de dit, xapes de drac i punts de llibre (Educació infantil I3, I4 i I5).

De 10.15 h a 11.30 h. A la plaça Sant Elies. Espectacle a càrrec de La Tresca i la Verdesca i lliurament dels premis Jocs Florals Cicle inicial i cicle mitjà d’educació primària (1r, 2n, 3r, 4t).

De 9 a 14 h. A la plaça Sant Elies. Mostra i venda de llibres organitzada per la Fundació Ateneu Sant Roc.

Centres participants: Escola Josep Boada, Institut Escola Baldomer , Institut Eugeni d’Ors, Centre Maregassa, Col·legi Lestonnac, Col·legi Mare de Déu de l’Assumpció i Col·legi Santíssima Trinitat.