Sant Jordi a Sant Roc 2024. Jocs Florals Escolars. Poesia urbana.

Des de fa anys i en el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Roc, s’organitzen diverses activitats per celebrar la diada de Sant Jordi amb les escoles de Sant Roc. En aquest enllaç hi trobareu el programa de la diada.

De 9 a 13.15 h. Al Teatre Blas Infante. Espectacle Flow amb Dani Lleonard i lliurament de premis dels Jocs Florals. ( 5è, 6è de primària i 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO)

De 9.30 a 12 h. A la Biblioteca Sant Roc. La Llegenda de Sant Jordi i la princesa Maria a càrrec de Pengim Penjam. Tallers: titelles de dit, xapes de drac i punts de llibre (Educació  infantil I3, I4 i I5).

De 9.30 a 12.00 h. Visita a l’exposició “Els forjadors de la festa” al Centre Cívic (4t de primària).

De 10.00  a 11.30 h. A la plaça Sant Elies. Espectacle a càrrec de La Tresca i la Verdesca i lliurament dels premis Jocs Florals Cicle inicial i cicle mitjà d’educació primària (1r, 2n, 3r, 4t).

De 9 a 14 h. A la plaça Sant Elies. Mostra i venda de llibres organitzada per la Fundació Ateneu Sant Roc.

Centres participants: Escola Josep Boada, Institut Escola Baldomer , Institut Eugeni d’Ors, Centre Maregassa, Col·legi Lestonnac, Col·legi Mare de Déu de l’Assumpció i Col·legi Santíssima Trinitat.