Marató de ràdio 2018

Aquí us deixem els fitxers dels centres participants a la Marató de ràdio d’enguany. Aquest any la Marató ha estat una mica diferent…no hem pogut transmetre en directe via streaming al CRP, però l’Escola Margarida Xirgu i l’Institut Badalona VII han enviat enllaunats els programes que han fet, i el Col·legi Lestonnac va venir al CRP a gravar el programa de ràdio. Com sempre, totes les experiències han estat molt satisfactòries!!

I el curs vinent, amb el programari i el maquinari ja preparat, podreu venir durant el curs al CRP a emetre en directe via streaming des del nostre estudi de ràdio o bé fer-ho des del vostre centre mateix!!

Voleu saber-ne més?? Contacteu amb el CRP al 93.460.22.26 o bé envieu-nos un mail a crp-badalona@xtec.cat.

Escolteu els programes de ràdio que han fet per a la Marató 2018:

Col·legi Lestonnac (3rA, 3rB, AA)
Escola Margarida Xirgu
Institut Badalona VII