XV Jornada de programació i robòtica educativa PROGRAMA

El dia 20 de maig de 2023, es celebrarà la XV edició de la Jornada de Programació i Robòtica Educatives (PROGRAMA), dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educativa.  Tindrà format presencial, en horari de matí i tarda, al Citilab de Cornellà de Llobregat. Inscripcions fins al 15 de maig.

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa dos anys, també participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs fets per l’alumnat.

Podeu veure l’article a https://projectes.xtec.cat/digital/noticies/formacio/jornades/jornada-xv-de-programacio-i-robotica-programa/