I Fira de mostres de robòtica i STEAM

El proper dimarts 23 de maig, de 10 a 12h, ens trobarem a la Plaça Miquel Bosch de Bigues i Riells del Fai, per a celebrar la I Fira de mostres de robòtica i projectes STEAM.

Hi participen un total de 13 centres de la zona, representats per alumnat i docents. Entre ells, 8 escoles i 5 instituts: Escola Els Vinyals, Escola Les Llisses, Institut El Vern, Escola El Colomer, Escola El Turó, Institut Maria de Bell.lloc, Escola la Sagrera, Escola Pia de Caldes, Escola Giroi, Institut Vil.la Romana, Institut Manuel Blancafort, Institut Manuel Carrasco i Formiguera i Escola Cervetó de Granollers.

Cada centre exposarà els projectes de robòtica i STEAM treballats a l’aula durant el curs. Els centres estan convidats a portar grups com a visitants així com també convidem a docents de la zona a assistir-hi.

Esperem que sigui tot un èxit!