Vols participar d’un Erasmus, Etwinning o un projecte d’innovació com el GEP?!

PROJECTES DE LLENGÜES ESTRANGERES

Actualment hi ha projectes molt interessants per poder contextualitzar l’ús de l’anglès d’una forma real, innovadora i engrescadora per l’alumnat. Des del CRP ens agradaria felicitar als centres que tenen projectes d’innovació com ara el GEP, on imparteixen AICLE (assignatures no lingüístiques en anglès,  Science o Arts and Crafts) i centres que són coordinadors o socis de projectes europeus com ara l’Etwinning o Erasmus+.

Aquí podeu consultar els centres i les seves pàgines web:

CENTRES GEP de segon i tercer any:

Institut Eugeni Xammar L’Ametlla del Vallès
Escola Cingles  L’Ametlla del Vallès
Escola El Farell Caldes de Montbui
FEDAC Sant Feliu St. Feliu de Codines
Institut Blancafort la Garriga

CENTRES ERASMUS+

Escola Rosa Oriol Lliçà d’Amunt
Sant Lluís  La Garriga
Escola La Muntanya Aiguafreda
Escola Bertí L’ Ametlla del Vallès
Institut Eugeni Xammar L’Ametlla Del Vallès
Ins El Vern Lliçà De Vall

Si esteu interessats en saber més sobre aquests tipus de projectes, podeu contactar amb el nostre CRP i us oferirem encantades assessorament personalitzat!

Let the adventure begin!