En aquest taller teòric – pràctic, aprendràs estratègies per acompanyar alumnat amb discapacitat visual a la teva aula. Et facilitarem recursos perquè puguis preparar el material i l’espai seguint principis d’accessibilitat. Practicarem un joc de taula inclusiu i cooperatiu dissenyat per tothom, i en particular per a persones daltòniques, acròmats i amb baixa visió.

Dia: dissabte 2 de març
Hora: de 10 a 12:30 h
Lloc: Seu de la FUMH de Can Ramos (Carrer Figueral 59, la Garriga)
Destinataris: mestres d’Infantil i Primària i docents de Secundària