Propostes d’aprenentage del Camp d’Aprenentage de la Vall de Boí

Des del CdA de la Vall de Boí iniciem dues propostes que podeu compartir amb els vostres alumnes. Són dos concursos, un individual i un altre en grup. Com tots els concursos, tindran premi!

CONCURS “Què aprenem al Camp d’Aprenentatge?”

Aquest concurs està dirigit principalment a estudiants d’educació secundària i batxillerat. A més de passar una bona estona, volem que conegueu alguns dels aprenentatges que podeu assolir durant una estada amb nosaltres. Cada dilluns, des del dia 11 de maig fins  el 22 de juny, penjarem un Kahoot, amb unes 10 preguntes, relacionat amb una de les activitats que realitzem al Camp d’Aprenentatge. Trobareu l’enllaç per respondre’l al nostre web (https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-valldeboi/) i al Twitter (@cdaboi) i tindreu fins a divendres a les 19h per respondre’l.

CONCURS “Tuitejem sobre la Vall de Boí”

En aquest concurs podeu participar, de forma individual, alumnes, docents i tothom que estigui interessat en jugar tot aprenent curiositats sobre la Vall de Boí. Els dilluns i dijous de cada setmana, des del dia 11 de maig fins  el 22 de juny, llançarem una pregunta multiresposta via Twitter (@cdaboi) relacionada amb la Vall de Boí. L’haureu de respondre al fil de conversa del tuit. El premi per a la persona guanyadora seran dos miniguies de camp: “125 ocells de Catalunya que cal conèixer” i “Grans mamífers terrestres de Catalunya i els seus rastres”

Animeu-vos ! Tothom pot participar !