Premi Participa a l’escola

Obert el període de presentacions de sol·licituds!!

Organitza: Sub-direcció General de Participació Ciutadana

Termini: fins el 31 de juliol de 2020    Presenteu la vostra proposta

El termini és curt i teniu molta feina però hem procurat posar-ho fàcil!

Sabem que aquest curs ha estat molt complicat i que el què ve probablement també ho serà i que s’ha de preparar.

També sabem que els darrers mesos heu hagut de posar tot l’esforç en els recursos necessaris per aconseguir, juntament amb  tota la comunitat, seguir endavant sense perdre qualitat educativa.

Per això, perquè l’escola ha esdevingut més important que mai com element de cohesió, us encoratgem a què ens expliqueu les vostres experiències, els projectes participatius que vau dissenyar i potser també executar en part o aquells altres que heu posat en marxa durant el confinament per atendre i  mantenir la cohesió entre personal docent, alumnat, famílies i comunitat en general.

Us hi animeu? Cliqueu aquí

Què es premia?

Projectes del curs 2019-2020 que busquen construir una escola participativa i transmissora dels valors democràtics

Categories del premi

Els centres poden presentar les sol·licituds acollint-se a una de les dues modalitats:

• Centres ubicats en poblacions de fins a 20.000 habitants
  • Centres ubicats en poblacions de més de 20.000 habitants

Quantia premi

El centre guanyador de cada modalitat rep 5.500€ i un diploma de reconeixement que es lliura en un acte al propi centre durant el curs següent al qual s’ha produït l’experiència.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL PREMI PARTICIPA A L’ESCOLA

Si us plau, no contesteu a aquest correu. Si teniu cap problema a l’hora d’inscriure-us podeu contactar amb evalmaseda@gencat.cat