L’Escola Les Llisses ens convida a obrir el cor a la seva biblioteca

Ahir, dimecres 24 de gener, el seminari de biblioteques escolars vam retrobar-nos després de les vacances a l’Escola Les Llisses per fer la 3a sessió del curs. Les amfitriones del centre ens van rebre amb un berenar espectacular a una biblioteca reformada que convidava a seure i respirar.

Durant la primera part de la sessió vam fer una dinàmica que relacionava treballs manuals amb llibres: després de fer un cor d’origami, havíem d’escriure-hi el títol d’un llibre al qual li tenim estima per algun motiu. D’aquesta manera vam compartir diferents obres alhora que compartíem gustos, sentiments i records.

A la segona part, les docents encarregades de la biblioteca de l’escola ens van explicar com duen a terme la catalogació i el servei de préstec a través de l’ePèrgam. Va ser una sessió molt enriquidora per a tothom i amb un ambient molt agradable.

Pròxima parada: la biblioteca de l’Escola Els Vinyals!