Desdibuixant les parets de l’aula. mSchools

mSchools us convida a participar en “Desdibuixant les parets de l’aula”. El repte de l’aprenentatge a les aules del s.XXI”, un cicle de quatre webinars formatius que persegueix capacitar els docents amb les habilitats necessàries per fomentar un treball col·laboratiu a l’aula, millorar la competència digital docent i impulsar el treball per projectes, sent la plataforma Mobile History Map una de les eines vehiculadores.

Comença el 25 de novembre amb una primera sessió on parlarem de metodologies actives i tecnologies digitals. Quins són els reptes principals de l’aula? Com dissenyem un projecte que en transcendeixi les parets? Com establim aliances amb l’entorn? Per debatre totes aquestes qüestions,  es comptarà amb la presència d’experts del sector, docents i alumnes.

Si esteu interessats us deixem l’ enllaç per la inscripció